Liity jäseneksi

Tule mukaan vaikuttamaan Mankkaan tulevaisuuteen, ympäristöön ja viihtyvyyteen! Voit liittyä yhdistyksen jäseneksi maksamalla jäsenmaksun tilillemme. Jäsenyys ei velvoita muuhun kuin jäsenmaksun maksamiseen. Mitä enemmän jäseniä seuralla on, sen suurempi on sen vaikutusvalta.

Jäsenmaksut: Henkilöjäsenet 10 euroa/ talous/vuosi

Toimintamme tukemiseksi voit myös maksaa vapaaehtoisen tukimaksun jäsenmaksun lisäksi oman harkintasi mukaan.

Pankkiyhteys: NORDEA FI16 1215 3000 1317 58

Huom! Merkitse tilisiirron tiedonantoja-kohtaan nimesi ja osoitteesi jäsenrekisteriä varten. Jäsenmaksulasku tulee tämän jälkeen seuraavana vuonna postitse.

Voit liittyä jäseneksi myös maksamalla jäsenmaksun käteisellä joko yhdistyksen tilaisuuksissa tai Prima Kiinteistöt Oy LKV:n toimistossa Mankkaantie 2-4.

Minkälaisesta toiminnasta olisit erityisen kiinnostunut? Mikä saisi sinut tulemaan seuran aktiivijäseneksi? Ota rohkeasti yhteyttä seuran johtokuntaan ja kerro toiveistasi meille!